Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2020 17:00 - Психиатър: Уаууууу – една леко изтръпнала женичка с колежански закопчано бело блузе ръси мозък http://onovini.eu
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 388 Коментари: 0 Гласове:
2



Психиатър: Уаууууу – една леко изтръпнала женичка с колежански закопчано бело блузе ръси мозък ноември 22, 2020 image Гледах една драма криминале по бтв синема и като свърши, превключих на бнт. И уаууууу – една леко изтръпнала женичка с колежански закопчано бело блузе ръси мозък.

Не че го има, но по навик го прави – ползва купешки думички като „тренд на заболеваемостта“ и „популацията в София“. И моли всички да не плюят по лекарската гилдия. Чак уна лакрима ще отрони. Абе, моме проста, да те светна – аз съм от тази гилдия и за мой срам те познавам лично /друг път ще разкажа при какви обстоятелства се запознахме/. 

Та, що не видиш и осъзнаеш, че хората негодуват срещу системата, която вече 11 години вие методично съсипвате и съсипахте. И в Пловдив и Бургас не са просто логистични проблеми, а убийства. Убийства от некадърност, алчност, корупция и некадърност. А жоро любенов хептен по-изтръпнал. 

Забрави да я пита какво става с онази смешна комисия за конституцията. А втори декември, когато дейността й приключва, наближава…..ееееех, така ми се иска понякога да съм се изучила за журналистка и да имам възможността да ги питам разни неща. 

Ама, ей на – просто психиатър съм или прост психиатър – вече не знам. Само знам, че не търпя войнстващия примитивизъм и простотията.

 Психиатърът Цветеслава Гълъбова




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19702948
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031