Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2018 11:22 - БСП актива живее на друга планета!
Автор: maxim0411 Категория: Политика   
Прочетен: 831 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.06.2018 22:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нарекоха глупост твърдението ми, че този вот на БСП защитава статуквото! Без аргументи против мойте, без накаква аргументация бях обявен за враг на „партията”! Аз явно живея в различна държава от тази на актива на БСП, които си мисли че заклинанието против инакомислието е правилния път за възстановяване на доверието в държавата!Този актив на Тази партия, още мисли за врагове опонентите си! Да Ви информирам!Аз не членувам  в тази Ваша партия и съм и противник, защото смятам, че е по-вредна от ГЕРБ за държавата!Цялата Ви 30 годишна дейност показва именно това!Още си живеете на оня другия свят, където всичко започва и свършва със заклинанието на чиновника партиен!  Вие защо си мислите БСП е още на дъното? Нищо ново и различно не предлагате! На мен проблема ми е че познавам прекалено добре и системата за сигурност и партийната дружина въртяща се като муха винарка около властта! Ясно е че няма идея за сваляне на властта, ясно е че тезите ми са правилни!Вие се страхувате от властта, защото ще стануе ясна липсата на визия за бъдещето в организацията! Някой да е чул или видял, визията на БСП за държавата, различна от настоящата? Освен описание по картинки, даже не и комикс, настоящото искане на вот на доверие, не предлага  път за развитие различен от този който живее държавага! С разкази по картинки власт не се сваля и Вие добре го знаете! Вие именно това търсите имитация на дейност!Не! Само празни твърдения, че това което прави ГЕРБ, БСП актива го може по-добре! БСП значи има по-добра корупция?.Вие като тежки .org борци каква алтернатива предлагате? Каква Ви е визията за бъдещето на страната, като това което се вижда и чува е само замяна на едни главатари с други? Каква алтернатива предлагате та хората, които мислят различно нагрубявате и заклеймявате като глупост!Не е ли Ваше задължението да ме оборите с аргументи, че не съм прав? Че греша!Вие сте още там, в онзи капан на времето ,който  създава илюзията, че нещо зависи от Вас! Какво различно и по ефективно предлагате на хората, за да Ви изберат, освен онази носталгия от която вече започнахте да се страхувате!Вашите мечти за успехи, са образите на миналите неуспехи, именно защото не можете да осъзнаете ,че не определяте дневния ред на държавага! Държавата определя дневния ред и Вие трябва да се съобразявате, да убеждавате , а не да ругаете!БСП е тежка капиталистическа, антисоциална партия, и го показва с дейността си последните 30тина години! Така без аргументи само със заклеймяване от последна инстанция само потвърждавата,че сте другата страна на монетата на властта, чието лице сега е ГЕРБ, и не давате никакви признаци, че сте по добрата страна! Та не разбрах каква е идеята на този вот др. Белалов? 

Максим Велков




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: maxim0411
Категория: Поезия
Прочетен: 1585270
Постинги: 778
Коментари: 156
Гласове: 379
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930