Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2021 20:37 - Да поразмисля
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 2692 Коментари: 2 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ДА ПОРАЗМИСЛЯ

Ти знаеш ли защо те обикнах?

и подадох ръка за опора?

Защото бях сам и все питах,

нужно ли е да продължавам за споря.

Да питам и споря за истината,

дали да повярвам в сълзата,

че някой те чака с надеждата,

че ще се сбъдне мечтата.

Мечтата, в която сме живи,

и търсим в дълбините на времето,

за да си останем все същите ние,

млади, непораснали, дръзки и

непокорни на времето

да бъдеш винаги пръв и добър,

да си все пак усмихнат...

Е, аз още на това никак не съм

привикнал...



Тагове:   обич,   време,   размисъл,   2 съдла,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Е, аз още на това никак не съм пр...
24.01.2021 20:43
Е, аз още на това никак не съм
привикнал...

И слава богу! Привикването, рутината са белег не на помъдряване, а по-скоро на банално остаряване. Докато има способността да обича и да се доверява, да спори за истината, да се бори за мечтата и да си остава добър и усмихнат, човек е все още в плен на младостта. А това е чудесно, нали?
Добре си се поразмислил, Вал, че и мене увлече:))) Благодаря ти!
Поздрави!
цитирай
2. valben - Сърдечен зичевн привет!
29.01.2021 08:49
donchevav написа:
Е, аз още на това никак не съм
привикнал...

И слава богу! Привикването, рутината са белег не на помъдряване, а по-скоро на банално остаряване. Докато има способността да обича и да се доверява, да спори за истината, да се бори за мечтата и да си остава добър и усмихнат, човек е все още в плен на младостта. А това е чудесно, нали?
Добре си се поразмислил, Вал, че и мене увлече:))) Благодаря ти!
Поздрави!

Понякога се замислям. Нужно ли е да поразмисляш? И не мога да си отговоря.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3506590
Постинги: 729
Коментари: 12306
Гласове: 106350
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031