Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2020 16:55 - ДОКОСНАТА ОТ СЕПТЕМВРИ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1056 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Броди ми се, ходи ми се още по света,
има толкова местенца в нашата страна
с тайни наразкрити, с обич и с добри души
и пред мене да изникват чудни висини,

и да ме държат краката още дълго тук,
да открия необята, птичия му звук,
птица да не съм, ще литна само със сърце,
в моята Родина китна съм едно перце.

Толкова е просто всичко в нашия живот,
стига сам да си не слагаш някакъв хомот,
дадено е да живеем в мир и светлина,
затова ми се преброжда цялата Земя.

Няма нищо по- красиво от един простор,
няма нищо по- щастливо от наситен взор.
Докога ще ни изтрае Господ Бог не знам,
тук ни е оставил Рая, преди да идем там.

Трябва само да го видим с нашите очи
и безкрайното ни его нека замълчи.
Губер ще разстила бавно вече есента,
аз пък ще попивам жадно още красота.

Начертала съм посока и за тези дни,
мисълта ми издълбоко да ги осени,
път да има, и постеля, после за нощта,
времето, една къделя, аз ще разплета.

17 септември 2020г., София
Росица КОПУКОВА




Гласувай:
5



1. vedrina - !!!
17.09.2020 17:23
Прекрасно казано... Време е за Есен... Златните листа, предвестници на идващата Есен, блестят на слънцето и ни припомнят, че лятото вече свършва. Отминават жегите и със затворени очи се опитваме да поемем всеки лъч, всяка частица топлина. Короните на дърветата са още зелени, тук-там има прошарени с жълто листа, още не си ги пускат да полетят, тревата под тях е изгоряла от летните жеги.... Трябва да попием тази красота...
цитирай
2. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Ведрина.
17.09.2020 19:18
vedrina написа:
Прекрасно казано... Време е за Есен... Златните листа, предвестници на идващата Есен, блестят на слънцето и ни припомнят, че лятото вече свършва. Отминават жегите и със затворени очи се опитваме да поемем всеки лъч, всяка частица топлина. Короните на дърветата са още зелени, тук-там има прошарени с жълто листа, още не си ги пускат да полетят, тревата под тях е изгоряла от летните жеги.... Трябва да попием тази красота...

цитирай
3. missana - Прекрасен стих, Роси!
17.09.2020 20:49
Силно съм впечатлен от поетичните ти умения.
цитирай
4. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
18.09.2020 07:42
missana написа:
Силно съм впечатлен от поетичните ти умения.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6602295
Постинги: 5039
Коментари: 23939
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031