Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2019 08:43 - ЗАЩО ПРОФИЛЪТ НА sekirata е БАННАT?!
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 514 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 23.02.2023 00:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

НЕ СЪМ БИЛА БАННАТА  ЛИ?

АМИ ЗАЩО БЯХ ПРИНУДЕНА ДА ПУСНА ПОСТА СИ ТУК В ПРОФИЛА СИ ЗА РАЗКАЗИ - jupel, КОЙТО ТОТАЛНО Е ЗАБУТАН В ДЕВЕТА ГЛУХА?

 Било заради apostapostoloff, но той -този профил apostapostoloff

не е баннат, на лични ми пише глупости?!

10:57 - До стрина Гана !

от: apostapostoloff        За постинг: НЯМАМ ПРАВО ДА ПУСКАМ МОИ СИ ПОСТОВЕ, ЗАТОВА ЩЕ ПУСКАМ ЧУЖДИ, КОИТО МИ ХАРЕСВАТ!

Стрино Гано, преместих си дедовеца от единия крачол в другия. Бързам да те уверя, че ти вече не си баджаклийка, а само един дърт лайномет. Междувпрочем, какво правят твоите копилетий? Одобри | Изтрий

 ...........и ред още....

И ДРУГИ РЕВАТ ОТ НЕГО, НО НЕ ГО ЗАКАЧАТЕ?

ЕТО ЧЕ ХОРАТА СЕ ОПЛАКВАТ, НО КОЙ ГИ ЧУВА?

http://balgariq1878rysiq.blog.bg/politika/2017/10/24/do-administratora-cenzura-apostapostoloff-na-blog-bg-dokladv.1573885

24.10.2017 21:04 - До АДМИНИСТРАТОРА-ЦЕНЗУРА (apostapostoloff) на Blog.bg , ДОКЛАДВАЩ ВСЕКИ БЛОГ-ПОСТ против БОйКО-ГЕРБ-САЩ и тяхната ЦИОНистка политика !

Автор: balgariq1878rysiq Категория: Политика   image 
Прочетен: 297 Коментари: Гласове: 

 
Последна промяна: 24.10.2017 21:09 



Мислех си , че БЛОГ.БГ е свободна територия за мисли и виждания без никаква ГЕРБоUSAцензура , но ЛИЧНО СЕ УБЕДИХ В ОБРАТНОТО.
УБЕДИ МЕ ЕДНО ЖАЛКО ГЕРБоТУРСКО КОПЕЛЕ. , изписващо се (apostapostoloff) който е ЯВЕН аПОСТаГЕРБероф , ОГРАНИЧАВАЩ ВСЕКИ БЛОГ-ПОСТ срещу БОйКО , ГЕРБ и САЩ , успоредно с поущряване-рекламиране на всяко блог-изявление срещу Русия , Православието и България !

Тази гнусна дърта вмирисана никролог-свиня върши срещу мизерно заплащане същото , което ДАНС-ГДБОБп вършат срещу РЕДОВНА ЗАПЛАТА с разликата ,че аПОСТоГЕРБероф е убеден в бъдещето на новия USAчифут Свят и техните ГЕРБерски копой , бранещи този свят на Българска територия.

Жалкото в случая е , че подобни лайнари още не вдявад ,че щатско-юдейския "нов" ред приключи , което значи и КРАЙ на всички цукащи боклуци по Света от ЮдоЦИОНистката цица като тукашните ПРЕДАТЕЛИ от ГЕРБ-ПФ-БСП-ДПС и прочие БЕЗРОДНИЦИ , контролиращи и дирижиращи жалки палячовци като горепосочения аПОСТоаГЕРБероф.

А вие БУДНИ БЪЛГАРИ помнете , че днешното ви ПРИМИРЕНИЕ и ТОЛЕРАНТНОСТ към ПРЕДАТЕЛИТЕ води до УТРЕШНАТА СМЪРТ за ПРЕДАДЕНИТЕ , СМЪРТ за ВАС САМИТЕ и ВАШИТЕ ДЕЦА.

Наказвайте ПРЕДАТЕЛИТЕ и помнете ,че те работят за СМЪРТТА на МАЙКА БЪЛГАРИЯ и ВАШИТЕ ДЕЦА.

"В една зверилница ТОЛЕРАНТНОСТ значи СМЪРТ"
Николай Хайтов


АСТРОЛОГА СИ БИЛ ДАЛ ПАРОЛАТА.  ДОБРОВОЛНО ИЛИ НЕ

НЕ Е МОЯ РАБОТА, НО Е БЕЗНАКАЗАН!  ТОВА ГОВОРИ МНОГО.

А АЗ СЪМ ПОДЛОЖЕНА НА ПСИХИЧЕСКИ ТОРМОЗ !

sekirata e  обижданата , а тя го отнася. Кажете си ,

че съм блокирана заради поетесите и поетите разни,

на които преча. Не искам вече да пускам

стихчета, просто няма какво да крадат ВЕЧЕ!

РАЗНИТЕ ТУК ПОЕТИ, ПОЕТЕСИ

И ПИСАТЕЛКИ , ПИСАТЕЛИ...

КАК НЕ СЕ СРАМУВАТЕ ОТ СЕБЕ СИ?!

Резил сте за поезията наша!

TАКА ЛИ ПЕЧЕЛИТЕ ФЕНОВЕ,

КАТО ТРИЕТЕ ТЕЗИ, КОИТО ВИ ПРЕЧАТ?

На всичко отгоре  МАСОВО ТЕЧЕ БЛОКИРАНЕ НА ПРОФИЛИТЕ МИ

НАВСЯКЪДЕ В ИНТЕРНЕТА!

АЗ ЛИ СЪМ НАЙ ОПАСНАТА В ИНТЕРНЕТА,

ТА И НЕКАДЪРНА МЕ ИЗКАРАХТЕ, ПЛАГИАТИ?!

 АЗ ЛИ СЪМ НАЙ ОПАСНАТА В ИНТЕРНЕТА?

ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА, САМО ГЛЕДАЙТЕ!

Искам хората да знаят истината

Вижте, хора, кои пишат и пускат стихове

и разкази в блогбеге, в стиховете

и откровения и ще разберете ЧИЯ ЖЕРТВА СЪМ!

ТОВА, КОЕТО ПРАВЯТ С МЕНЕ СИ Е ЛИНЧУВАНЕ!

ИСКАМ ДА ЗНАМ УБИЛА ЛИ СЪМ, КРАЛА ЛИ СЪМ, КАТО НАШИТЕ ПОЛИТИЦИ С АПАРТАМЕНТИТЕ СИ СТАНАЛИ СМЕШНИЦИ В ЦЯЛ СВЯТ, ПЛАТЕН ДРАСКАЧ ЛИ СЪМ, КАТО apostapostoloff и др.?

 ЗАЩО, ЗАЩО СА ТЕЗИ КОЛЕКТИВНИ ЖАЛБИ СРЕЩУ МЕНЕ, ЗАЩО?

МИСЛИТЕ ЛИ, ЧЕ САМО НА МЕНЕ МИ Е ЯСНО ЗАЩО Е ТАКА ?

БОГ ВИДИ  И ЩЕ ОСЪДИ ВИНОВНИТЕ РАНО ИЛИ КЪСНО,САМО ГЛЕДАЙТЕ!

АЗ СЪМ С ЧИСТА СЪВЕСТ,  БРАНЯ СЕ!

А.Х.Т. 30 март 2019., Плевен ., Анита ТРИФОНОВА

Най гадното е , че и плевенските поети и поетеси са в тази агитка срещу мене.

Това не ме изненада. Но другите...О,не!

cefulesteven - СТЕФАНЕ, НЕ ТИ ЛИ СТИГА, ЧЕ ДОЙДЕ ЧАК ОТ АСЕНОВГРАД И СЕ

НАМЪРДА  ТИПИЧНО ПО ПОМАШКО ТУРСКИ В РОДНОТО МИ МЯСТО - ГРАД

ПЛЕВЕН, ТА И ТУК НА МЯСТО МЕ МАРОДЕРСТВАШ ! Сега на тебе ти е по далеко Асеновграския ходжа,ама Весо е още там...давайте! Нали и есен - Златка Митева ми пращахте в Плевен,в църквата до дома ми...и от ПЛЕВЕН ЛИ ЩЕ МЕ ПРОГОНИТЕ?!

КАКЪВ ФАВН  СИ ТУК И ОЩЕ КОЛКО ПРОФИЛА ИМАШ?

ТУК НЯМА БОТЕВ,ВАЗОВ,ВАПЦАРОВ...АЙДЕ, СКРИЙТЕ СЕ!

Re-РАЗГОВОР С ROSIELA

ЗДР! Вие имате ли пръст в блокажа на профила ми? Приятелка сте с апостола - УЖ ЗАРАДИ НЕГО МЕ БАННАЛИ, НО НЕГО НЕ. Тук може и паролата си да Ви е дал ТОЗИ АСТРОЛОГ, на чудовището и Валя също им нямам доверие, както и на някои от чужбина и най вече плевенчанки, като бенелина, която с жалби ме изтри от стиховете и откровения . софито и дела раи - връзкарката тук ...какво се иска от мене, що Ви преча, не гоня книжки, като всички Вас!?

Изпратено: 09:01            От: jupel

 Re: Здравейте! И той как ми пише като е баннат , та и коментари ми пуска?

Докога ще трае това чудо, защото той няма да се спре убедена съм, а аз просто се защитавам. Дали е само провокация от негова и на приятелите и приятелките му тук към мене ? Втори път ми се случва в този сайт така и все провокирана и обиждана,че да не мога да търпя,това ли е начина? Изпратено: 17.03 16:50               От: sekirata

И докога значи аз съм потърпевшата, знаете го, а наказанията еднакви? С какъв аршин се мери или не мога да питам, собственикът решава всичко-"молчат и не разсуждат"-така ли? Искаше ми се спокойствие, творец съм все пак и истинност-

ок

сайта е Ваш

Изпратено: 17.03 16:46               От: sekirata

Re: Здравейте! Вашият профил, както и профила на въпросния потребител са баннати.

Изпратено: 17.03 15:24               От: blogbg

Изтрий | Отговор

 

22:22 - ДОКОГА САМО СРЕЩУ МЕН---САЙТА НА ТАЙФАТА ЛИ Е ИЛИ Е НА САМОТЕК? автор: sekirata категория: Поезия   image
прочетен: 11 коментари: 1 гласове:  1
 
ЗА ПУТИН МОЖЕ ОБИДИ НО ЗА РОСА И ТАЙФАТА ТУК НЕ МОЖЕ-ИМА ГОСПОД ПО МЛАДИ СТЕ ЩЕ ГЛЕДАТЕ АКО ОЦЕЛЕЕ ЧОВЕЧЕСТВОТО ВЪВ ВИД НА ЧОВЕЦИ Re: Здравейте,
А..... МОИТЕ ОБИДНИ
ПО МЕН ОБИДНИТЕ
КАК ВСЕ ТЯХ ЧУВАТЕ
А МЕНЕ СЛЕД ВРЕМЕ И ДНИ ,

ЩО МЕ ПРАВИТЕ НА УЛАВА?


ЕЙ, ЩЕ ГНИЯТ В АДА ДЕЛА ,РОСА И АПОСТОЛОВ С ДВАМА ТРИМА

ВСИЧКИТЕ СА ЦИГАНИ

НЕ МОГА ДА СИ ПРОСТЯ
ЧЕ СЪМ ПОДЦЕНЯВАНА ПРЕД НЯКАКВИ ЦИГАНКИ И ЦИГАНИ
КАКТО И МУТРЕСИТЕ НА ШИШИ

аз го написах в пост вие пак го изтрихте
защо

аз не съм обиждана нали

брейййййййй

абе отвращавам се
знам че на никой не му пука

и когато умирам ще благославям знаете че съм силна жена

и тези изродки и изроди тук Дето крепите не ги виждам

И СА СВЪРЗАНИ С ДОСТАВЧИКА МИ

ЯВНО ЩЕ ГО СМЕНЯМ

колкото до Путин защо позволявате да се сипят по него обиди нали не разрешавате обиди?!!!!!!!!!!!!!!
ПУТИН Е ХАРАКТЕР
ХЕРАКТЕР Е И НИНОВА 

ТОВА НЕ ЗНАЧИ ЧЕ ОДОБРЯВАМ ПАРТИИ ДЕЙСТВИЯТА ИМ,

НО СЕ ВЪЗХИЩАВАМ ОТ ТАКИВА,

А В НЕТА СЕ ОТВРАЩАВАМ ОТ ОБРАТНИ, ЛУДИ И НАРКОМАНИ ЗЛОБНИ И ЗАВИСТЛИВИ, ИЗКУКАЛИ
Изпратено: 22:13 От: sekirata

Изтрий
Здравейте,
моля дайте ни линк към публикацията, която ви притеснява, без да пускате обидни постинги.
Изпратено: 22:06 От: blogbg

Изтрий | Отговор   Нагоре

тагове: писна ми за някои може за други не аман,

добави тагове:  Добави

  Гласувай:   1
Гласували сте!


  Предишен постинг
22 СЕПТЕМВРИ -БЪЛГАРИЙО, СЪЛЗИТЕ СИ ИЗТРИЙ, СРАМЪТ ИЗМИЙ!   Коментари   1. sekirata - Апостолов и тайфата тук ги знае админката ,но явно е притисната щото все пак ЗНАЕМ КОИ СА ХОРАТА НА шиши и боко
22:38 Да ви пусна ли коментара на Копукова до един ваш потребител ,в който го успокоява,че ще се махна, правела всичко възможно,защото този топребител ревеше защо съм тук все още?



И няма как да не сте в течение на този киБертормоз над мен!



Публикация от Росица Копукова в ФОТОГРАФИЯ · преди 22 часа-"ЗА МОИТЕ ПРИЯТЕЛИ"

та ето Ви самата красавица



Хакерчетата ,нали си плащаш!

И на онзи свят ще си платиш там...знаеш къде в казана.

Кой ми хакна сега браузера,пак от калдата



Ей, кой ти е крив че си грозна,дебела, некадърна и само на връзки и пари разчиташ,кви приятели я се виж...

А дали си и българка ще се докаже,макар че и от българите видях че има гадняри

Копук не ебъл име и го пише в нетакакво означава на жаргон,драга.

Кой ти е крив че,некадърнице?

КАКВО ОБЩО ИМАШ С ДОСТАВЧИКА МИ ЩЕ СЕ ДОКАЖЕ СЪЩО.

При война с Русия край на земната цивилизация, край с България,-знаете го



ПИСНА МИ ОТ мутренски похвати,прецакахте ми за миг браузера A.H.T .sekirata Krustnikut- NewRedDragon ot kaldata 10404 публикувано преди 21 часа Уф... пак ще трябва да те разкарам и от тубата.....

sekirata Krustnikut Публичен Няма ограничения 22.09.2022 г. Публикувано 9

 ОТКЪДЕ КРАДНА ТОЗИ ПЪТ? ЕТО ДОКАЗАТЕЛСТВО ,НЕ Е САМО МОЕ МНЕНИЕ-

19:19 - Поетите това крадливо племеАвтор: tanyaivanova

Днес по случайност прочетох едно стихотворение на Росица Копукова, което доста ми напомни на едно мое стихотворение написано през далечната 2013, като доказателство прилагам линк към моето стихотворение с точна дата и час на публикуването му. 

https://ufeel.me/post/5f497836c469051fdf3d51a1?fbclid=IwAR2Z5i2AAvevg3anW-TqFjpraHWoe23qo4di87mZ6Moo203-ol8wT3-INfc

Живот на чернова Автор: streptococcus,  8 юни 2013 г. в 07:07 ч.       прочити: 207 11 2  

Чуствам се странно във своята кожа
сякаш се гледам все отдалеко.
Даже и розови цайси да сложа
пътят към мен не минава напреко.

Сякаш си пиша съдбата на книга,
ала романът съвсем не излиза.
Ето, развръзката пак недостигам
вечно изпадам във някаква криза.

Късам сюжета, ровя в главата.
Паметта вечно при мене е в стачка.
Планове нямам, като тревата
расна все дето с крака ще ме смачкат.

Този роман е написан по мене
и черновите в камъни трия.
И се изправям с ранени колене,
за да живея, не да се крия.

НАПРАВО автор: rosiela категория: Изкуство  
прочетен: 60 коментари: 0 гласове:  2
последна промяна: 17:40
 
На чернова животът го не пиша,
та после да препиша в белова,
направо го живее и го диша
тази моя устремна глава.

Мога да повторя стари грешки
/ винаги дошли са от любов /
и на себе си да стана смешна,
пак напред ще тръгна с порив нов.

Мислите си изразявам ясно,
та ме пообрулват ветрове,
но ми вярват. За какво да пазя
скрити мисли, скрити страхове?

Смели повече ми трябват, смели.
За живот, несписан в чернова.
Искам да общувам с хора бели,
с непритворни искрени слова!  

 

2. missana - Прочетох много внимателно двете стихотворения.
20:04 И при най-широк размах на въображението не може да бъде открита прилика между тях, която да даде повод за свръхтенденциозното заглавие. Напълно се присъединявам към коментара на Земя.

цитирай

  3. krumbelosvet - Даже ако е откраднала Копукова,
20:07 това не оправдава обобщението, че поетите като цяло са крадливо племе. Въпреки множеството примери. Защото примерите с НЕкрадящи, са много повече.

цитирай

  4. missana - Круме, от самолет се вижда, че двете стихотворения са съвсем различни.
21:06 Роси не е откраднала нищо от никого. Тя не може никога да извърши такова нещо.

цитирай

  5. rosiela - Милата.
21:58 Тя пише за роман, аз - за живота.
Нито я знам, нито я познавам.
А винаги може да си сложиш стара дата, то е отделен въпрос.
А не й ли напомни нейното стихотворение, че е доста постно, в сравнение с поетичната идея на Росица Копукова.
Ако се повтарят две думи : чернова-белова по случайност, не може да претендира нито на йота за авторски права.
Много ниска топка е,бедната душица.

цитирай

  6. rosiela - Сега като й постна отселно лъжите,
22:00 да ми се обади с точен адрес, ако иска да я засъдя за обида и клевета и да си приготви добри пари за адвокат и обезщетение.

цитирай

  7. sekirata - Пак заплахи и админ мълчи?! Това ли е изкуство,Копукова, да си служите с непозволени средства дори в интернета?! Грам морал нямате!
22:21 rosiela написа: да ми се обади с точен адрес, ако иска да я засъдя за обида и клевета и да си приготви добри пари за адвокат и обезщетение.

цитирай

Редактирай | Изтрий   8. sekirata - Ами как не..?! Нали трябва да станАт поне двеста стихчета ,как не ,ако не се краде?
22:23 missana написа: Роси не е откраднала нищо от никого. Тя не може никога да извърши такова нещо.

А ВИЕ наистина сте топките на Копукова за които тя пише в коментара си...ха ,ха ха ..! 









ЗАРАДИ РУСКАТА ПЕСЕН "НЕ ВОЮЙТЕ С РУСКИМИ" Е -ПРИЗНАЙ СИ,ЗЛОБАРЮ! Не усещаш ли ,че се излагаш, парадираш със сила и власт и то не само пред мен. Където и да съм ,която и да съм аз съм АЗ ИМАМ ЛИЧНО АЗ,А ЯВНО ВИЕ СТЕ...НЯКОЙ СИ ВЪПРЕКИ СИЛАТА И ВЛАСТТА СИ,НЯМАТЕ СОБСТВЕНО АЗ, НЯМАТЕ ИНДИВИДУАЛНОСТ И ДЕЙСТВАТЕ САМО СИЛОМ,ТОВА ВИ ИЗЛАГА И НЕ САМО ПРЕД МЕН.

ТУБАТА ,ТУБАТА ,БОКСА ,СПРЯХТЕ И САЙТОВЕТЕ...ПРЕЧАТ ВИ КЛИПОВЕТЕ МИ ПРИЗНАЙТЕ СИ И ТОВА ПРЕЧИ НА ОНАЗИ КОПУКОВА И РОМЪТ АПОСТОЛОВ...НИТО КЛИПОВЕ ПРАВЯТ, НИТО ПЕЯТ, НИТО СВИРЯТ, НИТО ТЯ Е ЖУРНАЛИСТ, НИТО ТОЙ АСТРОЛОГ,ЧАК ПЪК ПОЕЗИЯ, ИЗКУСТВА... И ВИЕ В СЛУЧАЯ ИЗЛИЗА ,ЧЕ ИМ СЛУГУВАТЕ ,КАКВО АЗ СТЕ ТОГАВА,АМИ ВИЕ СТЕ -ТЯ,ВИЕ СТЕ ТОЙ НЕ В ПРЕКИЯ СМИСЪЛ.

НЕ МОГА ДА СЕ БОРЯ С ПРОСТОТИЯТА.


 Росо, не се прави на улава

 

колко жалби напуска по мен и от колко сайта ме трият заради теб, докога с връзки, кражби и пари?!Безсрамница!

ДА , ЗАРАДИ ТЕБ МЕ ГОНЯТ И ТРИЯТ, КРАДЕШ И ПОСЛЕ ПРАВИШ ДА НИ ТРИЯТ -НАС ОТ КОИТО СИ КРАЛА, ПРАСЕ СИМЕОНОВСКО СПЛУТО!?Плюс това навсякъде биеш отбой със съд и доклади...докато някой ти разбие МУЦУНАТА СВИНСКА, НЯМА ДА СЪМ АЗ СПОКО,ЕДВА ЛИ ЩЕ Е И ТАНЯ, НО ЩЕ ТЕ ТУРЯТ НА МЯСТОТО ТИ 

ТАМ ПРИ ПРАСЕТАТА......

 

АБЕ ,МОМЕ, има анализатори които могат да преценят кое как и защо ти го има в стихчетата,не съм нито аз, нито Таня,душа да ти е яка, съвсем ПОТЪНА

крадла! ами ти така и 1000 книжки ще си извадиш бе, МОМЕ ХИ ХИИ

АМА ТРИЕШ МОИТЕ ПРОФИЛИ С МНОГО ПОСТОВЕ И ТО  И С МОИ ПЕСНИ 




Гласувай:
2



1. jupel - РАЗГОВОР С ROSIELA Здр! ЗДР! ...
30.03.2019 09:20
РАЗГОВОР С ROSIELA

Здр!
ЗДР! Вие имате ли пръст в блокажа на профила ми? Приятелка сте с апостола - УЖ ЗАРАДИ НЕГО МЕ БАННАЛИ, НО НЕГО НЕ. Тук може и паролата си да Ви е дал ТОЗИ АСТРОЛОГ, на чудовището и Валя също им нямам доверие, както и на някои от чужбина и най вече плевенчанки, като бенелина, която с жалби ме изтри от стиховете и откровения . софито и дела раи - връзкарката тук ...какво се иска от мене, що Ви преча, не гоня книжки, като всички Вас!?
Изпратено: 09:01 От: jupel
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2444987
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14316
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031