Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2020 13:19 - Моят първи блог
Автор: vasilenakiryazova Категория: Хоби   
Прочетен: 1382 Коментари: 6 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image Здравейте .Моето име е Василена Кирязова.Аз съм на 18 години и уча оперативно счетоводство.От известно време желая да си направя блог ,за да споделям различни мои мнения и да разисквам теми,които са актуални сред "будните "хора и тези ,които желаят да се учат .Обичам да чета книги,предимно на тема Езотерика,любител съм на писането и на общуването ,независимо дали то е преко или косвено .Планирам времето си в планер/органайзер ,за да съм достатъчно продуктивна и полезна на себе си . Обичам да тренирам както във фитнес,така и у дома,храня се здравословно и балансирано ,за да се чувствам добре в тялото си .Обичам да танцувам и да де забавлявам.Ще се радвам да споделите малко за вас,за да мога да имам представа какво ще ви бъде интересно да споделям .Благодарна съм ,че имам възможност да съм сред хора,които водят блог и пишат .



Гласувай:
8



1. germantiger - аватара ти е !!!
07.12.2020 13:37
погледнах и ПРОЧЕТОХ постинга заради аватара ти

изглеждаш великолепно и ефектно/убеден съм и сама го знаеш

блога е като живота - всякакви хора - качествени и боклуци

лично аз пиша за литература/художествена и война/наука

успех в блога и бъди готова за разочарование

първото очарование е от теб "хлапе"

ПС
Станимир Етов да, Лазар Ангелов не
разбира се едното е бб, другото е фит
цитирай
2. morskipesni - Всичко това е много добре,
07.12.2020 14:01
само дето в блога активен човек може единствено да си загуби времето. Поздрави от Бавария- аз съм си насмогнал на всичко и мога да прежаля няколко минутки дневно:)))))
цитирай
3. miri479 - Здравей и добре дошла,
07.12.2020 14:11
съветвам те да пишеш по темите, които вълнуват теб, предполагам, че винаги ще имаш читатели. Поздрави за ученето, четенето, тренировките и здравлослвното хранене. Масля, че можеш да бъдеш пример за подражание. Успех:)
цитирай
4. jitanosten - Добре започваш...!
07.12.2020 14:15
Тръгваш с едни гърди напред и това несъмнено ти дава повече шансове, момиче! Ако освен красива си и умна, няма начин да не намериш почитатели тук! Пожелавам ти успех!
цитирай
5. shtaparov - Здравей Василена: увлекателно и ...
07.12.2020 15:25
Здравей Василена: увлекателно и откровено пишеш,хубави и приятни са ти увлеченията, но аз например обичам историческите и политически тематики,които не знам дали ще са ти интересни. Желая ти здраве,късмет и много успехи: подсещай ме по-често за блога си и ще взимам участие когато мога.
цитирай
6. vasilenakiryazova - Благодаря на абсолютно всички к...
07.12.2020 17:39
Благодаря на абсолютно всички коментари,за да не отговарям на всеки един, именно за това го правя общо.Ще споделям интересни да мен теми и ще се радвам да обсъждаме заедно.Знам ,че ще има хора,които няма да подкрепят казаното от мен ,но всеки има мнение и е свободен да го изразява.Благодаря ви,значи много за мен това,да получавам обратна връзка.Бъдете щастливи 😇
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasilenakiryazova
Категория: Хоби
Прочетен: 8734
Постинги: 4
Коментари: 23
Гласове: 20
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930