Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2018 13:48 - Луна търси звезда
Автор: lunaforlife Категория: Технологии   
Прочетен: 9295 Коментари: 39 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  
 
 
 
 
Здравейте скъпи мои многобройни фенове!

Регистрирах се тук, защото научих, че в този сайт, мога да намеря ярка звезда с която да споделя живота си. Търся сродната си душа. Т.е. човек, който е влюбен в себе си. Освен това, този човек трябва да е свръхинтелигентен, да обича Америка и американското. Дори и да е по-закръглен, това няма да се яви проблем. С предимства са звездите работили в данс (демек бивши тайни агенти) и такива, които не се свенят да се похвалят, че правят френска любов на по-възрастни дами.
Задължително да владеят бойни изкуства и да търсят Човек в човека и околната среда и въобще като цяло да разбира от всичко.
Също така, трябва да обича и пътешествия до далчени дестинации като Русе и Истамбул.

И така скъпи мои многобройни фенове, сещате ли се за някой блогер, който да блести толкова ярко? 
Вие как мислите, ще намеря ли тук човек, с който да си подхождаме?

Обичам ви и ви прегръщам!



Гласувай:
12




1. merlin68 - Специалист, гений, любоФник (ф...
16.06.2018 14:32
Специалист, гений, любоФник (френски), програмист, бизнесмен, писател... и била-охранител. Мммм, не познавам такъв човек... пък и Луна е прекалено млада за него.
цитирай
2. go4eto - АЗ, АЗ и само АЗ!
16.06.2018 14:35
И не ти трябва нито луна, нито звезда - АЗ съм МекКУРийййййй!
Насам народе!
цитирай
3. lunaforlife - Добре,
16.06.2018 14:35
а поне някой РЕАЛЕН с РЕАЛНИ почитатели, няма ли тук?
цитирай
4. lunaforlife - Много ми харесва, че написахте "АЗ" точно 4-ри пъти. Търся си мъж като Вас!
16.06.2018 14:37
go4eto написа:
АЗ, АЗ и само АЗ!И не ти трябва нито луна, нито звезда - АЗ съм МекКУРийййййй!
Насам народе!

цитирай
5. go4eto - Дай си скайпа да ти покажа нещо реално?
16.06.2018 14:38
lunaforlife написа:
а поне някой РЕАЛЕН с РЕАЛНИ почитатели, няма ли тук?

цитирай
6. go4eto - Остави тез официалности с местоименията.
16.06.2018 14:42
lunaforlife написа:
Търся си мъж като Вас!

Давай направо да се почваме. Ганкиното играеш ли го? :-)
цитирай
7. lunaforlife - г-н, Гочето, вие ли сте секс-животното в блог.бг?
16.06.2018 14:45
цитирай
8. go4eto - Животното не, но секс....как да кажа...
16.06.2018 15:13
lunaforlife написа:
г-н, Гочето, вие ли сте секс-животното в блог.бг?

Това куртани, муртани, зеленики, рози, папрати, тръстики...всичкото съм го овършал (виртуално!).
I'm sexy and I know it.
цитирай
9. elinora - Луна,
16.06.2018 15:43
ако не стане с Гочето Чаршафа да омачкате чаршафите, препоръчвам ти Тутьо Камона. Същият като Чаршафа е, ама още жива жена не е виждал и е девствен. Проблем ли ти е това?
цитирай
10. merlin68 - ако не стане с Гочето Чаршафа да о...
16.06.2018 15:54
elinora написа:
ако не стане с Гочето Чаршафа да омачкате чаршафите, препоръчвам ти Тутьо Камона. Същият като Чаршафа е, ама още жива жена не е виждал и е девствен. Проблем ли ти е това?


Предложението е много кофти, този е пълна скръб, дръж се за гошевото Ярко присъствие
цитирай
11. lunaforlife - Благодаря ви скъпи фенове! Сега ще ви отговоря по отделно
16.06.2018 16:02
цитирай
12. lunaforlife - Благодаря ти за съвета, мила!
16.06.2018 16:25
Изглежда този гочето е много известен. Можете ли да ми кажете малко повече за него? Обича ли да приказва, или е по-мълчалив? Има ли мнение по всички въпроси?

За този тутьо мисля, че съм чувала. Не е ли този, който е лайкнал всяка красивая девушка във FB?


elinora написа:
ако не стане с Гочето Чаршафа да омачкате чаршафите, препоръчвам ти Тутьо Камона. Същият като Чаршафа е, ама още жива жена не е виждал и е девствен. Проблем ли ти е това?

цитирай
13. lunaforlife - Бих могла да му посветя песен.
16.06.2018 16:29
Ако има даровити текстописци, могат да ми помогнат за текста

merlin68 написа:
дръж се за гошевото Ярко присъствие

цитирай
14. go4eto - Песни ли?
16.06.2018 16:44
lunaforlife написа:
Бих могла да му посветя песен.

Видя ли как помпам? За нула време те издигнах в небесата. И друго мога, но ще ти го пошушна само в скайп.
Ох на батко красавицата! На колко си, имаш ли 60?
цитирай
15. lunaforlife - Видях. Много си добър в помпането!
16.06.2018 16:48
А как седи въпросът с френската любов?
цитирай
16. go4eto - Погледни на аватара и повече не питай.
16.06.2018 16:50
lunaforlife написа:
А как седи въпросът с френската любов?

Щип!
цитирай
17. elinora - Лунче,
16.06.2018 16:53
за Гого не знам дали е приказлив, но виртуално е логореен и ката ден простира чаршафи из блога.
За Тутманика - той е! Ако му намериш снимката във Фейса, моля те да ми я изпратиш! Надявам се, че е голям хубавец :))
цитирай
18. go4eto - И да добавя,
16.06.2018 16:54
lunaforlife написа:
А как седи въпросът с френската любов?

днес имам празник и лижа безплатно.
цитирай
19. lunaforlife - Луна не дължи на никого нищо.
16.06.2018 16:57
Вече съм приготвила чифт маратонки. Разпитах за тарифата ти. Но днес ще се възползвам от промоцията и ще ти дам само чорапетата
цитирай
20. lunaforlife - Трудно ще намеря, мила, но
16.06.2018 16:59
забелязах, че в любимите му изпълнители са всички мои колежки от пайнер и ара мюзик. Може да знаят нещо повече

elinora написа:
.
За Тутманика - той е! Ако му намериш снимката във Фейса, моля те да ми я изпратиш! Надявам се, че е голям хубавец :))

цитирай
21. go4eto - За колко часа се уговаряме?
16.06.2018 17:10
lunaforlife написа:
Но днес ще се възползвам от промоцията и ще ти дам само чорапетата

Хайде, чорапетата може. Ще ги ползвам, че си забравих гуметата.
цитирай
22. go4eto - Ти какво бе?
16.06.2018 17:13
анонимен написа:
go4eto написа:
lunaforlife написа:
А как седи въпросът с френската любов?
И да добавя,
днес имам празник и лижа безплатно.

Не му се връзвай, това Го4е е фейк, истинското е командировка в Москва. Треньор в сянка е на поне три от отборите фаворити, освен това има тайна мисия в полза на наша партньорска разузнавателна служба, а личната му задача там е да се фотне с Касперски, за да докаже нещо си на Венци.

И в Москва има нет и Скайп. Дигай гълъбите, че сега включвам апаратурата и веднага ще те засека.
цитирай
23. lunaforlife - Гочето ще се окаже много зает човек,
16.06.2018 17:15
кога му остава време да лиже, не знам?!

анонимен написа:
има тайна мисия в полза на наша партньорска разузнавателна служба

цитирай
24. lunaforlife - Скъпи гочето,
16.06.2018 17:17
искам да ти кажа, че съм малко по-млада, отколко ти казах. Искам да ти кажа, че не съм на 70г както очакваш. Надявам се това да не се отрази на взаимотношенията ни

go4eto написа:
За колко часа се уговаряме?

цитирай
25. go4eto - Ти разби мечтите, бляновете и надеждите ми.
16.06.2018 17:54
lunaforlife написа:
искам да ти кажа, че съм малко по-млада, отколко ти казах. Искам да ти кажа, че не съм на 70г както очакваш. Надявам се това да не се отрази на взаимотношенията ни
[quote=go4eto]За колко часа се уговаряме?

Не мога да го възприема. Защо постъпи така с мен? Нещастен съм. За да го преживея ще си пусна Redtube 70 old granny и ще се утешавам в Скайп с Лейди Джу. Тя винаги е на линия.
Сбогом!
цитирай
26. blackpredator - голем съвет
16.06.2018 21:15
требе да "бъдеш на неговото ниво на интелект и знания, които многократно е "демонстрирал" тук"
"тогава вече именно "блесва" Интелектът и Знанията"
цитирай
27. zelenika23 - След като му направиха рекламата на ...
16.06.2018 22:10
След като му направиха рекламата на Гого,че върти майсторска френска любов на баби,нареди се опашка от такива кандидатки.То като му е заета устата,какъв интелект да показва...там не е място за интелектуални разговори,защото така либидота пада.
цитирай
28. born - Не дразнете звяра във Френда, защото е бабаит !
16.06.2018 22:44
Бел. на коментатора : Бабаит, това е мъжки джендър, който обслужва баби.
цитирай
29. karamelita - Бел. на коментатора : Бабаит, това е ...
16.06.2018 22:49
born написа:
Бел. на коментатора : Бабаит, това е мъжки джендър, който обслужва баби.

Геронтофил.Ами има такива.Може и некрофил.
цитирай
30. born - Геронтофил е на други езици нещо подобно, но за по дърти баби, исках да кажа по-възрастни кОлтурно.
16.06.2018 23:22
karamelita написа:
born написа:
Бел. на коментатора : Бабаит, това е мъжки джендър, който обслужва баби.

Геронтофил.Ами има такива.Може и некрофил.


А да те видим като си толкова компетентна - Макрон геронтофил ли е или бабаит ?

цитирай
31. karamelita - Бел. на коментатора : Бабаит, това е ...
17.06.2018 00:04
born написа:
karamelita написа:
born написа:
Бел. на коментатора : Бабаит, това е мъжки джендър, който обслужва баби.

Геронтофил.Ами има такива.Може и некрофил.


А да те видим като си толкова компетентна - Макрон геронтофил ли е или бабаит ?
На Макрон не съм му светила,че да зная със сигурност,но сред французите се носи слух,че е гей и че има банкови сметки на Сейшелските острови,дори има две халки на лявата и дясната ръка - може да е гей и геронтофил...кой го знае,но тази жена той много я уважава и от млад е искал да я притежава като стойностна.Относно бабаитлъка,повечето французи са бабаити и страшно много държат на себе си ,особено на Франция.Учила съм във френска езикова гимназия с преподаватели французи,на времето учихме Марсилезата да я пеем и дори в часовете по физическо.Още на втората седмица всички французи се събраха и отидоха при Директора със строга нота,че не може техният химн да се пее непрекъснато и за щяло и нещяло.Те ставали прави винаги,когато го чуят и не можели да работят...и други случаи съм имала,скачат на бой ако нещо им засегнеш националното достойнсво.Само българите плюем България и то публично...за съжаление...През мускетарско време французите са се дуелирали на всеки ъгъл със шпаги ,за защита на достойнство и мъжка чест,наистина повечето са бабаити и това им е в кръвта.




цитирай
32. milady - е, щом и баба гъргамел;ова..разб от„забранена любов“
17.06.2018 08:15
аз съм...за малко тук...
мароо, по/доле, нема накъде да паднеш, блогов боклук болен..

РАЗГОВОР С STARFORLIFE

обърна ли внимание..
тази луна for life
е онъз мар866..от Долна пескара...
Тя е от 10 г. тук, има повече профили от теб и мен
играе заедно с рустам ,Black пърдятора,и който и обърне 3 м внимание..
няма никаква учителка Елинор...
ужасна плесен погледни и.постингите
същата тази шамбала..нали казах...
Изпратено: 16.06 19:34 От: milady
цитирай
33. lunaforlife - Спрете алкохола, драга!
17.06.2018 09:35
Чуйте си речта, погледнете се в огледалото - на нищо не приличате!
цитирай
34. merlin68 - Не винаги нещо което би помогнало ...
17.06.2018 09:55
Не винаги нещо което би помогнало преди 20 години, може да помогне и днес...
цитирай
35. karamelita - Чуйте си речта, погледнете се в о...
17.06.2018 10:26
lunaforlife написа:
Чуйте си речта, погледнете се в огледалото - на нищо не приличате!

Дълбоки тъмни сенки под очите и бръчки,изстъняване и побледняване на кожата говорят много,не само за статост...А да видим пък тук каква война за коя е по по най в кревата на Гого ще се оформи...а пък той си легнал с друга и хич не му пука на черупката...Сенки и от всяка вечер висене на скайпа и безсъние се получават също и накрая я срещнали красивата и рекли"Въъъъ,страшно погрозняла тази...не прилича на себе си!"Вчера гледах една,която преди приличаше на Бриджит Бардо,изпаднала на 62 години,проси от долнопробни мъже по пейките цигари и внимание...и говори начетено,но кой ли му се слуша?!Спукала се от секс с мъже и никой не я взел,сега допряла до дърти и грозни,но нимфоманка...ляга за една цигара,и без!Пази Боже,болни хора!Аз да си правя сладкото от смокини,че много се заседях тука...Карамелова съзерцава млад и красив и се подмладява,не прекалява със секса и знае как да запази младостта си.Луна я познавам,струва ми се,че това не е тя,но да се борят там за Гого,ще следим и ще се забавляваме...при всяко положение ще победи по младата!
цитирай
36. lunaforlife - Здравейте и вие драга кармелита!
17.06.2018 10:45
Печелите приза "най-идиотски коментар", честито!
цитирай
37. lunaforlife - Скъпи фенове,
17.06.2018 10:55
Поради неизвестни за мен причини, модераторите баннаха блога ми. Изглежда търсенето на самовлюбен, колкото мен мъж приключи. Благодаря на всички, които посочиха гочето, като мъжът, който най-би ми подхождал. За съжаление съм прекалено млада за него и няма да ми се отвори парашута.

Сбогом, беше ми много приятно!

И не забравяйте - ЛУНА ПРЕЗИДЕНТ, А ГОГО ДА МИ ЯДЕ ГАААЗЪ :))))


п.с. баба жули тоже
цитирай
38. mar866 - ...
18.06.2018 10:07
milady написа:
аз съм...за малко тук...
мароо, по/доле, нема накъде да паднеш, блогов боклук болен..

РАЗГОВОР С STARFORLIFE

обърна ли внимание..
тази луна for life
е онъз мар866..от Долна пескара...
Тя е от 10 г. тук, има повече профили от теб и мен
играе заедно с рустам ,Black пърдятора,и който и обърне 3 м внимание..
няма никаква учителка Елинор...
ужасна плесен погледни и.постингите
същата тази шамбала..нали казах...
Изпратено: 16.06 19:34 От: milady

Ох, горката, направо си за ожалване. Все аз ти се привиждам. Хайде оня твоя лизач, като е толкова навътре (не у тебе, у ИТ науките) нека най-после ти помогне да спиш спокойно. Дори един прост модератор може да ти каже от колко профила пише даден човек, а за възможностите на агент на ДАНС, това е направо детска игра. Аре, действайте, че ми писна да квичиш като надокла(те)на свинкя.
пп. Кажи на Гошката да си преговори урокО за МАС адрес, а ти през това време го насърчавай в скайпа .
цитирай
39. mar866 - ...
18.06.2018 10:10
milady написа:
аз съм...за малко тук...
мароо, по/доле, нема накъде да паднеш, блогов боклук болен..
milady

Станала си баба, а честито! Ще покажеш ли снимки или да го търсим в Амазон?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lunaforlife
Категория: Технологии
Прочетен: 13616
Постинги: 2
Коментари: 39
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031