Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2020 20:20 - Никога не е достатъчно....
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1214 Коментари: 8 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тази вечер се сдобих с прекрасни кокичета и иглики. Намерихме ги с една приятелка на едно изоставено място в наше село, обраснало с драки. Провряхме се изпод драките и ги извадихме. Реших, че в моята градина ще са добре. И така ще бъде. Винаги имам място за още цветя и никога няма да са ми достатъчно )))


image


image


image

Ето как са се сгушили в торбата на Градинарката...преди да ги посадя...на лунна светлина ))

image

Щастлива Пролет /или Предпролет/ за всички Приятели!



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Привет,Веси!
23.02.2020 20:54
Голяма драка си,щом минаваш през драките заради цветята...то и аз лудичка като теб...днес се сдобих с 15 цъфнали нарциси от Кауфланд бяха ги пуснали на промоция...и едно нежно ниско цвете за алпинеума....голяма краста е,просто зная какво е.

Живи и здрави най-вече....и дано тази пролет да идва по-бързо,за да се развихрим така,както ние си знаем.
цитирай
2. lexparsy - На пролетен хаир да са ти тези кок...
23.02.2020 21:03
На пролетен хаир да са ти тези кокичета Веси!
Аз съм чувал че цъфнали цветя не се присаждат, но в твоите фейски ръце съм сигурен че ще живнат! ;)
Абе то кокичета са плъзнали навсякъде вече, но аз си чакам минзухарите ти край Янтра! И не ги присаждай, те там си имат други драги дружки!
Еййй, като знам как си се нахъсала за пролет, направо ми е жал за лопатата ти ;-)))
Лекс
цитирай
3. vesever - Тони, благодарско )) Така си е, ...
23.02.2020 22:12
Тони, благодарско ))
Така си е, цветарките си знаем каква е тръпката и радостта!
Вече се развихряме, нали, и аз действам по градинката, ще сея ранните зеленчуци до края на седмицата, почвам и аз с алпинеуми, цветя, ...
Успешно и вдъхновено да ти е!
цитирай
4. vesever - Лекси, благодаря! Ще живнат, как ...
23.02.2020 22:15
Лекси, благодаря! Ще живнат, как няма! Догодина ще се размножат и ще се закрепят, ще правя красоти с цветни лехички...
А, минзухарите скоро ще ги видя, през уикенда ще скочим до гората, да видим има ли ги вече....
Ще ги покажа, разбира се, нали съм ти обещала!
Лопатата миналата пролет си я счупих, сега дано оцелее....))
Поздрави!
цитирай
5. planinitenabulgaria - Кокичетата се вадят през август, когато луковиците вече са се запасили с храна и
24.02.2020 09:59
са заспали. Понеже листата ще изсъхнат, мястото се маркира с едно колче, по-високо от тревата, която ще порастне върху кокичетата.
Същото се прави с минзухара, но неговата луковица е много на дълбоко и трябва да се внимава при изваждането й.
Другите цветя, напр. игликите се засаждат през есента, като се изваждат с права лопата с пръстта около и под тях.
Аз имам ирис от останките на с. Тъмраш, плодни дървета от Софийско, защото са аклиматизирани за тук и камъни от цяла България.
Добре е човек не само да забелязва красотата около себе си, но и да се грижи по скромните си възможности да я разпространи и опази.
Поздрави
цитирай
6. vesever - Коста, привет! През август нямам ...
24.02.2020 13:04
Коста, привет!
През август нямам шанс да ги открия, защото са обраснали в драки и покрити с шума, затова сега реших да ги извадя и "спася", тъй като на мястото, където бяха, без никаква грижа, ще загинат най-вероятно. Ще ги отглеждам добре в градинката си.
Ириси и аз много обичам, имам 3 в различни цветове, мисля да ги разсадя наесен.
А това лято съм се мераклисала да се сдобия с водна лилия. Ще изкопая малко водоемче, ще го облицовам с речни камъни и ще сложа водна лилия в него.
Поздрави!
цитирай
7. planinitenabulgaria - Градинарите ползват един номер, който наричат маркиране.
06.03.2020 22:54
vesever написа:
Коста, привет!
През август нямам шанс да ги открия, защото са обраснали в драки и покрити с шума, затова сега реших да ги извадя и "спася", тъй като на мястото, където бяха, без никаква грижа, ще загинат най-вероятно. Ще ги отглеждам добре в градинката си.
Ириси и аз много обичам, имам 3 в различни цветове, мисля да ги разсадя наесен.
А това лято съм се мераклисала да се сдобия с водна лилия. Ще изкопая малко водоемче, ще го облицовам с речни камъни и ще сложа водна лилия в него.
Поздрави!



Напр. някъде има гнездо с кокичета. Забива се едно колче в гнездото или до него, но достатъчно високо, за да не го скрие тревата. И като стане времето подходящо, цветето се изважда.
цитирай
8. vesever - Коста, хитра идея, не бях се сетила ...
07.03.2020 16:27
Коста, хитра идея, не бях се сетила ))
Благодаря ти, ще се възползвам. Има още много кокичета на това място, не искам да се съсипят, наесен ще ги взема.
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4060753
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16016
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол