Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2019 20:20 - Едно интересно цвете поникнало в саксията ми...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8617 Коментари: 16 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Почнаха да поникват пролетните цветя и Кънчо да не е по-назад....    image        

                                image


image


image


image          





Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, Веси. При мен на перваа на ...
09.03.2019 20:36
Здравей, Веси. При мен на перваа на прозореца от външната страна има подобно. Идва често, особено когато е мокро.
Поздрави!
цитирай
2. ikra - Поздрави :)
09.03.2019 20:39
Котките обичат топлите, на припек местенца... А саксията е на точното място :)
Няма как котката да пропусне от отдалата й се възможност да се възползва от букет слънчеви лъчи :)
Приятна вечер!
цитирай
3. krassko - Голямо поливане е паднало докато ...
09.03.2019 20:47
Голямо поливане е паднало докато порасне това цвете:)))
цитирай
4. donchevav - Любимите ми твои постинги са с котки ...
09.03.2019 20:53
Любимите ми твои постинги са с котки и кучета, Веси! Заради милите и сладки животинки, разбира се - винаги обгрижени, доволни и щастливи, но и заради онази твоя дарба да уловиш мига и да го режисираш по неповторим начин. Това твое мартенско цвете в саксията е разцъфнало под топлите пролетни лъчи в цялата си прелест. Пуснало е мустаци във всички посоки - сигурен знак, че се чувства много уютно. Но от друга страна, празната откъм други атрибути саксия подсказва бъдещата съдба на градината - ще продължат да растат в нея следи от усърдна работа с лапи и нокти - съдейки по моята питбулско-котарашка градина:)))
Благодаря за удоволствието да погледам твоя Кънчо! Наистина по красота може да засенчи всяко пролетно цвете! И е хубав, и е млад - сигурно е едногодишен, щом в тези чудесни мартенски дни не се е омърлял като всеки уважаващ себе си разгонен котарак:)))
Прегръдка, Веси! И повече такива постинги - зареждат! Спорна и весела пролет!
цитирай
5. emelika - Я, какво ти е писано цветето!
09.03.2019 21:29
Пис-пис - писано- изписано...
цитирай
6. vesever - Привет, Иване! Душички, са, н...
09.03.2019 22:32
Привет, Иване!
Душички, са, нали:)
И моите лягат на перваза понякога и понацапват, затова и често пребоядисвам.
Обаче ми е хубаво да са тук, въпреки следите от кални лапички.
Поздрави!
цитирай
7. vesever - Ахмед, здравей! Така е, любимото ...
09.03.2019 22:34
Ахмед, здравей!
Така е, любимото им занимание е да се пекат на слънце. ще трябва да измисля как да покрия саксията идната седмица,след като посадя цветя в нея...
Поздрави!
цитирай
8. vesever - Краси, нали, доста е охранен, храня ...
09.03.2019 22:35
Краси, нали, доста е охранен, храня го с кучешка храна...е, още не е почнал да лае, най-много обича да ляга при мен на хамака, не ме оставя да си поспивам, когато имам нужда ))
цитирай
9. vesever - Вени, благодаря ти! Малко по-...
09.03.2019 22:40
Вени, благодаря ти!
Малко по-голям е Кънчо, над 2-годинки има вече...с брат му Анди спят на верандата ми, и похапват прилично...
Чистички са, въпреки, че се разгонват. Хигиената на първо място))
Днес ме изненада приятно с тези мързеливи пози в саксията, аз се бях хванала да нивелирам пръстта зад къщата,където ще сея райграс и ще скова беседка, и както бях в разгара на работата, надниквам и виждат тази мила гледка, реших да го документирам и да ви го покажа. Обичам такива спонтанни гальовни мигове...а още повече се радвам, че ви създавам приятни емоции.
Прегръдка от мен, Вени! И от Кънчо,разбира се :)
цитирай
10. vesever - Елена, нали, точно изписано е, с ...
09.03.2019 22:42
Елена, нали, точно изписано е, с тези чудесни окраски, пък и важно-важно го дава...
А брат му има бяла якичка, инак целият е черен, и двамата са големи образи ))
Благодаря ти!
цитирай
11. nedovolen - Чудесно цвете! А как се взeма р...
10.03.2019 07:05
Чудесно цвете!
А как се взeма разсад от него...
:)))
цитирай
12. vesever - Ники, казва ли ти някой, пък и смееш ...
10.03.2019 09:57
Ники, казва ли ти някой, пък и смееш ли да питаш )))
Със сигурност се е разсяло това цвете някъде из селото или в съседното село, ала за съжаление няма как да видя потомството...:(((
цитирай
13. lexparsy - :-))))
10.03.2019 12:49
Така ми усмихна деня с тези снимки:-)
Какво ли не пониква на пролет в саксиите... Ами аз сетих че може и едно кокоше яйце да му сложиш от доле на Кънчо... Може и пиле да поникне :-)))))
цитирай
14. troia - Веси,
10.03.2019 13:41
голяма шегаджийка си. И аз заради заглавието се настроих за цвете, а то сладко коте.
Направо Рая е при теб.:)) Кънчо е голям късметлия!
Поздрави и още пухкави китки ти пожелавам!:)
цитирай
15. vesever - Лекси, има всякакви веселби и кр...
10.03.2019 14:26
Лекси, има всякакви веселби и красоти тъдява, знаеш )))
За яйце не съм се сетила, ала той ще вземе да го изяде. Големи са лакомници всички ))
цитирай
16. vesever - Кати, радвам се, че ти е харесала ...
10.03.2019 14:28
Кати, радвам се, че ти е харесала хрумката ми. Е, не е моя, а на Кънчо, така го заварих и не можах да пропусна да го документирам )))
Идната седмица мисля да сложа цветя в тази саксия и ще видя как ще я да не пострадат....
Прегръдка от мен, благодаря за пожеланието, пухкавите китки не са за подценяване )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4068008
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол